Harmonia Zmysłów |
ul. Borowska 266/3 | 50-558 Wrocław |
Zadzwoń: 693 733 073 lub napisz: harmonia.zmyslow@tlen.pl

 

                                          REGULAMIN SALONU KOSMETYCZNEGO HARMONIA ZMYSŁÓW

 


                         Harmonia Zmysłów studio kosmetologii i medycyny estetycznej  Monika Woźniak  

                                    z siedzibą we  Wrocławiu przy ul. Borowskiej 266/3 NIP:6131538358. 


                                                                                  Godziny otwarcia Harmonii Zmysłów :

                                                                                 poniedziałek, środa, piątek godz. 13-21,

                                                                                             wtorek, czwartek godz. 9-17 .


              Istnieje możliwość wykonania usługi w innych godzinach niż wyżej wymienione, ale tylko po wcześniejszym umówieniu wizyty.          W dni świąteczne i ustawowo wolne od pracy gabinet będzie nieczynny. 


             Gabinet oferuje kompleksowy pakiet usług kosmetycznych, fachowe porady i konsultacje kosmetyczne, możliwość zakupu kosmetyków detalicznych, zaproszeń upominkowych, pakietów zabiegowych.


             Klientki i Klienci przed rozpoczęciem zabiegu mają obowiązek powiadomienia pracownika o wszelkich przeciwwskazaniach do przeprowadzenia zabiegu kosmetycznego. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy salonu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje.


             W zależności od  zabiegu w gabinecie wykorzystuje się  jednorazowe lub/i sterylne : tampony, rękawiczki, ręczniki, waciki, ligninę, gaziki, serwety, które po użyciu podlegają utylizacji zgodnie z przepisami o niebezpiecznych odpadach medycznych. Narzędzia kosmetyczne wielokrotnego użytku po zabiegu poddawane są dezynfekcji, a następnie sterylizacji zgodnie z instrukcją użytkowania narzędzi kosmetycznych wielokrotnego użytku z użyciem autoklawu klasy medycznej. Stoły, blaty, fotele, podłogi dezynfekowane są środkami do dezynfekcji powierzchni o szerokim spektrum działania.


            Udostępnienie danych osobowych przez Klientów, w kartach klienta jest równoznaczne ze zgodą na przetwarzanie danych przez Harmonie Zmysłów zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) Salon nie będzie przekazywał danych innym firmom i osobom.


           Manicure i pedicure hybrydowy/ żelowy podlega reklamacji do tygodnia czasu (7 dni).  Po tym czasie reklamacja nie będzie uwzględniana. Ewentualne skargi, wnioski i zażalenia należy kierować do właściciela salonu Moniki Woźniak osobiście, telefonicznie pod numerem 693 733 073, emailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. . 


         Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie. W przypadku zmiany cen, Klient będzie informowany na stronie www.studioharmoniazmylow.pl i przed wykonanym zabiegiem. Serie i pakiety zabiegowe są układane indywidualnie dla każdego Klienta.


         Rabat 10 % za polecenie klienta otrzymuje osoba polecana i polecająca. Osoba polecana może wykorzystać swój rabat 10% dopiero na 2 wizycie.  


          Nasze promocje i rabaty nie łączą się.


          Za usługi świadczone w Harmonii Zmysłów płatności można dokonać gotówką, lub przelewem na konto: Harmonia Zmysłów  nr konta 59 2490 0005 0000 4500 1944 4809 (Alior Bank) w przypadku płatności przelewem, środki na koncie muszą zostać zaksięgowane najpóźniej 1 dzień przed umówionym zabiegiem.


         Klient 48 h przed planowaną wizytą  otrzymuje powiadomienie SMS lub telefoniczne o planowanym terminie wizyty. Po otrzymaniu wiadomości należy potwierdzić  wizytę na nr tel. 693 733073. W przypadku braku potwierdzenia zarezerwowanego terminu na dwa dni poprzedzające wizytę, rezerwacja zostaje anulowana. 


         W przypadku, gdy klient dwukrotnie nie stawi się na umówioną wizytę, nie potwierdzi wizyty lub odmówi wizytę po upływie 48h  przy umawianiu kolejnej poproszony zostanie o dokonanie zapłaty zadatku 50 % wartości zabiegu, która przepada z chwilą niestawienia się w umówionym terminie. Zadatek można dokonać gotówką, lub przelewem na konto. Kwota musi zostać zaksięgowana na koncie Harmonii Zmysłów najpóźniej na 2 dni przed terminem zabiegu.


          Nowi klienci salonu w przypadku niestawienia się na umówioną wizytę lub nie potwierdzenie wizyty lub odmówienie wizyty przed upływie 48h muszą zapłacić 50 % wartości umówionego zabiegu. Należność trzeba zapłacić maksymalnie 7 dni od daty zabiegu gotówką, lub przelewem na konto Harmonia Zmysłów      nr konta 59 2490 0005 0000 4500 1944 4809 (Alior Bank).


          Na  zabiegi należy  przyjść w wyznaczonym czasie. W przypadku spóźnienia na zabieg, może nastąpić konieczność wykonania zabiegu na jaki pozwoli czas. W przypadku  (powyżej 15 min) Klient musi liczyć się z odmową wykonania zabiegu w danym dniu i ustalenie nowego terminu. Za zarezerwowany czas gabinet może naliczyć 30% wartości planowanego zabiegu, którą klient zobowiązany jest uiścić. W przypadku opóźnienia zabiegu z winy pracownika gabinetu, lub przedłużającej się wizyty poprzedzającego Klienta, zabieg będzie wykonany bez skracania etapów zabiegowych.


          Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania zabiegu z jednoczesną zmianą terminu rezerwacji lub możliwością umówienia nowego terminu w późniejszym okresie, o czym Klienci zostaną wcześniej poinformowani.
Istnieje możliwość odwołania wizyty bez gwarancji zmiany  terminu na inny dzień z powodu sytuacji losowej (np. z powodu choroby pracownika ). 

          O zmianie rodzaju i czasu wykonywanego zabiegu klient powinien poinformować najpóźniej  48h przed planowanym zabiegiem.         W przypadku zmiany rodzaju zabiegu w dniu jego wykonania trzeba będzie pokryć koszt zabiegu w całości.

            Jeżeli osoba dysponująca zaproszeniem upominkowym, bonem  podarunkowym, voucherem zabiegowym, kuponem rabatowym nie przyjdzie na umówioną godzinę i nie powiadomi o swojej nieobecności 48 h przed planowanym zabiegiem traktuje to jako usługę zrealizowaną.


            Zaproszenie upominkowe, bon podarunkowy lub voucher zabiegowy jest wypisywany dla konkretnej osoby (lub firmy) na określoną kwotę lub na konkretnie wybrane zabiegi.


            W przypadku zagubienia, utraty, zniszczenia zaproszenia upominkowego, bonu podarunkowego, vouchera zabiegowego, kuponu rabatowego Harmonia Zmysłów nie ponosi odpowiedzialności, ani nie rekompensuje w żaden sposób zaistniałej sytuacji.


             Na każdym bonie, jest podany termin ważności. Po przekroczeniu podanego terminu  bon jest nieważny. Bon zakupiony bez terminu ważności honorowany jest przez cały rok bieżący w którym został zakupiony. 


             Na terenie Salonu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i spożywania napojów alkoholowych.

            Za przedmioty pozostawione w gabinecie , Harmonia Zmysłów nie ponosi żadnej odpowiedzialności.

            Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z oferty gabinetu kosmetycznego wyłącznie za wiedzą i zgodą rodziców lub prawnych opiekunów, którzy biorą za nie pełną odpowiedzialność, podpisując stosowne oświadczenie.

           Skorzystanie z oferty gabinetu oznacza akceptację regulaminu bez konieczności jego podpisania.